Plantagen Finland Oy konkurssissa – tietoa asioinnista
Plantagen Finland Oy on asetettu konkurssiin 1.10.2024.
Saatavien ilmoittamiseen, takuuasioihin ja muihin kysymyksiin liittyvät viestit voi lähettää osoitteeseen plantagenkp@hannessnellman.com.
Tuotepalautukset ja reklamaatiot
Konkurssista johtuen emme valitettavasti pysty enää ottamaan vastaan tuotepalautuksia tai reklamaatioita. Velallisyhtiön virhevastuu ja takuut eivät sido konkurssipesää, mutta voit valittaa virheestä esim. tavaran valmistajalle, maahantuojalle tai muulle aikaisempaa myyntiporrasta edustavalle yritykselle.
Lahjakortit
Konkurssin vuoksi lahjakorttien käyttäminen maksuvälineenä ei valitettavasti ole enää mahdollista.
Kanta-asiakaspisteet ja bonussetelit
Kanta-asiakaspisteet ja bonussetelit eivät ole enää lunastettavissa. 1.10.2024 klo 13.00 jälkeen tehdyt ostokset eivät enää kerrytä kanta-asiakaspisteitä.
Konkurssisaatavat
Jos sinulla on konkurssisaatavia, voit halutessasi ilmoittaa ne konkurssipesälle. Tällöin niille voi kertyä konkurssissa aikanaan määräytyvä jako-osuus, huomioiden kuitenkin, ettei konkurssipesän tarvitse maksaa alle 50 euron jako-osuuksia. Saatavien ilmoitukset ja muut tiedustelut voit lähettää osoitteeseen plantagenkp@hannessnellman.com.
Yritysmyynti
Yritysmyynti on lakkautettu, eikä ostosten tekeminen yrityksen asiakastilille ole enää mahdollista. Vanhoja tilauksia tai laskuja koskevat kysymykset voi toistaiseksi lähettää osoitteeseen yritysasiakas@plantagen.fi.
Myymälät
24.10.2024 alkaen kaikki Suomen Plantagen-myymälät on suljettu.
Konkurssiin liittyvistä kuluttaja-asioista voit lukea lisää Kilpailu- ja kuluttajaviraston sivuilla: https://www.kkv.fi/kuluttaja-asiat/konkurssi/
Pahoittelemme tilannetta ja kiitämme ymmärryksestäsi.
Tietosuoja
Konkurssipesän hoitaminen, kuten konkurssisaatavien käsittely ja tiedusteluihin vastaaminen edellyttävät henkilötietojen käsittelyä. Lue lisää henkilötietojen käsittelystä konkurssipesän tietosuojaselosteesta.